Shop Mobile More Submit  Join Login
About Literature / Hobbyist Core Member SuperSaiyan5100Male/United States Group :icondcmissionaries: DCMissionaries
Expanding God's wardrobe
Recent Activity
Deviant for 4 Years
2 Month Core Membership
Statistics 120 Deviations 250 Comments 21,420 Pageviews

Newest Deviations

Mature content
C: Squirt Part 2 :iconsupersaiyan5100:SuperSaiyan5100 5 0
The Golden Warriors :iconsupersaiyan5100:SuperSaiyan5100 7 6
Literature
Dragon Halo Z One Offs: The Secret of Kaioken
Dragon Halo Z One Offs: The Secret of Kaioken!
Daten City; A city usually under constant threat of ghosts and ghost attacks. However, lately it has fallen under an oddly long time of piece. Ghost attacks have been nonexistent and ghost sightings are at record lows. There hasn’t even been a message from God in weeks! Of course, the lack of activity gave Vegito even more of a reason to keep his training up, as if he even needed one.
The past few weeks he had an unbroken routine: Wake up early, eat breakfast, train, eat lunch, train, eat dinner, train, go to sleep. Today was just like all the others before it. He got up at his usual early time and ate breakfast. He then took up his usual place in the back yard, swinging and kicking at the air in a rapid flurry of motions faster than the eye could blink. He did a few back flips before flying up into the air and continuing to punch and kick at high speeds. His training session went on uninterrupted until the sun was at its highest poi
:iconSuperSaiyan5100:SuperSaiyan5100
:iconsupersaiyan5100:SuperSaiyan5100 1 2
Spincha :iconsupersaiyan5100:SuperSaiyan5100 7 0 Tuxedo Jacket :iconsupersaiyan5100:SuperSaiyan5100 10 0 DCM Leather Straps :iconsupersaiyan5100:SuperSaiyan5100 11 13
Literature
PSG Season 2: The Legend of Judgment: Episode 3
Panty and Stocking with Garterbelt Season Two: The Legend of Judgment: Episode 3: Brief’s First Test, Scanty’s Full Power
Brief heard these words and immediately stopped. He was getting a real work out these last few days and he could feel the new muscles beginning to grow. He was also out of breath and the sudden stop in his training made his fatigue more relevant to him.
“What’s the next test?” Brief asked as he panted slightly. He hoped it might be something like a break from this. It was nearing the midafternoon and it was starting to get hot, close to 100 degrees Fahrenheit.
“Your next test will be to try and hit us. You’ve gone over all of the basics and now it’s time to see if any of that stuck with you” Scanty said.
“W... what? Hit you? You think I can?” he asked.
“Not with that attitude” Scanty said. “If you want to progress in this training, you have to learn to be decisive. No second guessing
:iconSuperSaiyan5100:SuperSaiyan5100
:iconsupersaiyan5100:SuperSaiyan5100 0 0
Literature
DCM Task: You're Gonna Be The Very Best
DCM Task: Pokemon Whatever.
Undershirt and Wristband were walking down the streets of Downtown Daten, phones in hand. They’d been staring at there phones for the last few hours as they walked all over the city. This resulted in a rather high rate of running into light poles, signs and people.
“I just don’t understand the appeal of this game” Undershirt sighed as he quickly ran his thumb up his phone, launching a red and white ball at a digital creature and captured it.
“Congratulations Weedle was Caught” it read.
“An extra large Weedle” Undershirt said with a slight sigh. (Inside jokes, yo!).
“Wow you really suck bro” Wristband said as she held up her phone. On it was a picture of a Raiku, somehow.
“I’m pretty sure you’re the one that sucks, and sorry I’m not like level 69 like you” Undershirt replied. Undershirt was getting pretty frustrated to say the least. All he’d been catching were Pid
:iconSuperSaiyan5100:SuperSaiyan5100
:iconsupersaiyan5100:SuperSaiyan5100 0 2
DCM Task Undershirt Cosplay: An Expensive Hobby :iconsupersaiyan5100:SuperSaiyan5100 11 0 DCM Task Bowtie Cosplay: An Expensive Hobby :iconsupersaiyan5100:SuperSaiyan5100 16 0 DCM Task Of EXP. and Tears: Knightshirt :iconsupersaiyan5100:SuperSaiyan5100 3 0
Literature
DCM April Fools Task Angel App
Name: Sneakers “Daniel” Anarchy
Race: Angel
Age: 21
Height: 6 foot even.
Gender: Male
Weapon: Shoes that turn into a pair of white and gold cleats called “Pumped Up Kicks”. Also uses light magic.
Rank: Fallen
Sin: None
Personality: He’s actually a really nice guy. He doesn’t really seem like the type of angel that would be fallen. He’s generally all around pleasant and will help you out in a pinch. He’s an expert when it comes to battle strategies. With legs like his, he can hold his own against the very best. He’s actually never lost a fight to anyone ever.
Bio:
Growing up in heaven was easy for Sneakers. Basking in the success of his sisters Panty and Stocking, he was one of those guys that was popular by association. Of course, not everyone liked that. There were a few Angels in his school that didn’t like that fact. So one day, they decided to frame him for murder. Once they did the deed, Sneakers was sent to court where h
:iconSuperSaiyan5100:SuperSaiyan5100
:iconsupersaiyan5100:SuperSaiyan5100 1 0
Literature
DCM April Fools Task Demon App
Name: Smitty Werbenjagermanjensen Soda Drink Hat Daemon III
Race: Demon Angle hybrid.
Age: Your Mom
Height: 4’20’’
Gender: Attack Helicopter
Weapon: Hat that Turns into a indestructable Gundam named “My Leg”
Rank: Born Seriphim
Personality: He is very friendly and sociable, though is always angry and prefers to be by himself at all times if possible. Kind of stay’s out of the lime light but loves to be the center of attention and will do whatever it takes to be there. Studious and hard working, but is lazy and rarely does any work.
Bio:
Now, this is a story all about how
My life got flipped-turned upside down
And I'd like to take a minute
Just sit right there
I'll tell you how I became the prince of a town called Daten City
In West Hell born and raised
On the playground was where I spent most of my days
Chillin' out maxin' relaxin' all cool
And all shootin some b-ball outside of the school
When a couple of guys who were up to no good
Started making t
:iconSuperSaiyan5100:SuperSaiyan5100
:iconsupersaiyan5100:SuperSaiyan5100 3 0
DCM Undershirt Meme :iconsupersaiyan5100:SuperSaiyan5100 2 0 DCM Wristband Meme :iconsupersaiyan5100:SuperSaiyan5100 1 0 DCM Bowtie Meme :iconsupersaiyan5100:SuperSaiyan5100 1 0

Favourites

Vegetto VS Gogeta :icongoddessmechanic2:GoddessMechanic2 319 33 Bikini again! :iconprincessmakomei:PrincessMakomei 3 2 Commission for Saiyan! :iconprincessmakomei:PrincessMakomei 4 4
01:51
Override - Fight Animation :iconzedrin:Zedrin 195 28
La Resurreccion de Freezer :iconsalvamakoto:salvamakoto 291 35 Vegetto all star :icongoddessmechanic2:GoddessMechanic2 256 38 C: Squirt :icontechytechy:TechyTechy 39 4
Mature content
Bra and bikini! :iconprincessmakomei:PrincessMakomei 12 3
Black Vegetto Super Saiyan Rose 3 :iconmaniaxoi:Maniaxoi 145 77 [CHARACTER CARD] Doll Mary Widow [PSG OC] :iconyuki-chan001:Yuki-chan001 9 7
Mature content
Pasties Art Dump :iconmahoushoujokuma:mahoushoujokuma 9 2
Vegetto and Gogeta :icongoddessmechanic2:GoddessMechanic2 453 28 Bardock :icongoddessmechanic2:GoddessMechanic2 419 17 Thicc :iconcookies-cat:Cookies-Cat 98 11
Mature content
ArTr: Dressing Rooms :icontechytechy:TechyTechy 47 3
Super Saiyan pan (1017) preparing for battle :iconthephantomv:ThePhantomV 20 3

Groups

Friends

Visitors

:iconking-red-hedgehog:
King-Red-Hedgehog
Mar 21, 2017
11:41 am
:iconfelgrandknight:
Felgrandknight
Mar 20, 2017
8:44 pm
:iconhughezart:
HUGHEZART
Mar 20, 2017
4:50 pm
:iconsp0ce:
SP0CE
Mar 19, 2017
6:23 pm
:iconlunakittycat:
Lunakittycat
Mar 18, 2017
2:12 pm

Activity


The Golden Warriors
So here's another commission from :iconkr-o: This time it's my Saiyan Girl Spincha from Xenoverse 2 fighting against Goken, my character I beat Xenoverse 1 with, also a Saiyan. Goken wears the Gold Battle Suit that was a Day One Exclusive in Xenoverse 1 and Tagoma's Scouter. I transferred him over to Xenoverse 2 and I had Spincha wear this early on in Xenoverse 2 along with using his move set. So I felt that this would be a fun little thing to have happen. Spincha dons the Gold Suit and Scouter and fights one on one with Goken to test each other's powers!

The transparent version can be found here: Goken Spincha Spar Transparent by SuperSaiyan5100
Loading...
Hey guys, what's up? I got tagged by :iconbritishmindslave: !!! So now I gotta do this friggin thing lmao. THIS TOOK SO GOD DAMN LONG I HOPE YOU'RE HAPPY!!

1. Do you have a favourite sweater?
    Not a sweater, but I have a Jeff Gordon Hoodie. It's Black and on the front it has the Pepsi Max logo and below that it says Gordon in big blue letters. Below that it has the yellow 24 and it says Hendrick Motorsports in smaller thinner blue letters. I love that hoodie to death!
2. What’s your middle name?
 Alan
3. Do you still talk to the first person you kissed?
    UHHHH....I'm sad and alone so I've never kissed anyone.
4. Do you get on with your grandpa?
  All of my Grand Parents have passed unfortunately. I used to love my grandparents. The one on my dad's side used to let me shoot his old BB gun.
5. What was your favourite cartoon as a kid?
    Dragon Ball Z!!! Danny Phantom, I was into Totally Spies too.
6. What’s your favourite cartoon now?
    DRAGON BALL Z!!! Panty and Stocking with Garterbelt, Kill La Kill
7. Do you read the news paper?
    Pfff, fuck no lol.
8. Who was the last text you sent to?
    I think it was my mom.
9. What does the last text you sent say?
    "NICE!"
10. If you could have any hair colour what would it be?
   I don't know, I like the way it is now! It's a dark brown.
11. Do you like nature documentaries?
    I used to watch the shit out of them as a kid. Now I really don't watch any.
12. What is your aesthetic?
    Black and red, or DBZ
13. When did you last pet a dog?
    Like 10 minutes ago lol. I own one and he's currently sleeping.
14. Whose friend’s parents do you like the most?
    I don't really have many friends lol, but I'd have to say my next door neighbors.
15. Have you ever been on a road trip?
    Yeah a few! The last one I did was from Chicago to Charlotte because I won Garage Passes to a NASCAR race.
16. Tell me about someone you know called Emma
    She was in my sophomore high school bio class. Very smart! We got along well.
17. Are you reading a book in English class, what is it?
    Not taking English! Hell yeah!
18. Do you have a favourite aunt?
    Yes!
19. Baths or showers?
    Showers.
20. Skiing or sun bathing?
    Skiing if I had to pick one. Sunbathing is boring and I burn really easily. DAMN YOU GENETICS!!
21. Do you kill spiders?
    Yeah.
22. Have you ever made an ice pop?
    Once or twice.
23. Are you wearing shoes right now?
    Nope, I'm barefoot.
24. Tell me about you favourite primary school/elementary school teacher
    God I don't even remember lol.
25. Who was the last person you hugged?
    My dad.
26. Do you wear glasses?
    Yes! All the time because I'm blind as fuck without them lol.
27. Do you have a cat?
    Yeah her name is Bella Luna. She's a grey American Short Hair??? Idfk.
28. Do you have a favourite pair of underwear?
    No I don't actually.
29. What was your last tweet?
    I tweeted about how I got to watch NASCAR Sprint Cup Practice from Dover on NBC. NASCAR on NBC replied to it.
30. Do you still use facebook?
    I do, not a whole lot though,
31. Do you like birds?
    Yeah there okay!
32. Who was the last person you called cute?
    I don't even know lol
33. who was the last person that called you cute?
    I think it was :iconbritishmindslave: lol
34. How did you meet your best friend?
    Preschool!
35. Escalators or elevators?
     Escalators boiz!
36. Are you named after anyone, who?
    Nah. I'm boring
37. What was your first url?
    SuperSaiyan5100
38. Autumn or winter?
    Both suck, I prefer summer.
39. Do you win at scrabble?
    I've only played it for like 5 minutes so lol
40. Put your ipod on shuffle , who is the first song that comes up by?
    I don't have an ipod but my iPhone comes up with Kiss n Tell, by Ke$ha. Wait I have that??
41. Have you ever drunk from a mason jar?
    Nope.
42. Can you draw?
    Have you seen my gallery? The answer is no! lol.
43. what was your first profile picture?
    You're looking at it lol
44. Favourite T-shirt?
    Probably my Jeff Gordon's 800th Career Start t-shirt.
45. Best tumblr friend?
    Tumblr is for the weak!
46. When did you last run?
    A couple weeks ago. I need to get back into the routine.
47. Do you like to paint your nails?
    NO!
48. Did you ever do something as a kid that got you into loads of trouble?
    Uhh....me and my friends were in one of my other friend's and he wanted us to leave. He threatened to call 911 because he's out of his god damn mind and called 911 on us lol. We got disciplined by the police, so that was a thing.
49. Who is your favourite dog that isn’t yours?
    My cousins dog whose name escapes me at the moment.
50. Have you ever been drunk?
    Maybe, I got a little tipsy after I drank some Burbon lol.
51. Have you ever done something you regret while drunk?
    Nope!
52. Do you want to kiss anyone right now?
    Hot Single Male looking for a good time! lol I kid, I'll take one if a girl is offering.
53. Do/did you like you math teacher?
    I hate math! But I did love my one of my Teachers in Highschool!
54. Do you often ride the bus?
    I used to ride it for high school, but then we moved closer to it and I walked. Now I drive to and from school.
55. Do you have a fireplace in your house?
    Yep, it's a crappy gas one though.
56. Are you violent when you’re angry?
    I can be, but I try not to.
57. Do you cry when you’re angry?
    No!
58. Favourite Harry potter book?
    I never got into Harry Potter tbh.
59. Can you remember your last dream?
    No not really. I don't dream much
60. Do you go to bed early or late?
    I go to bed at like 9 so I can get up at like 6:15 for class lol.
61. Do you speak a second language?
    Do memes count? I know some Italian and Spanish but not very much.
62. Who was your first ever best friend?
    Frank, me and him were best buds.
63. Have you ever had an operation?
    I got my wisdom teeth pulled and then a few months later I got an osteochondroma removed from me left tibia right above my ankle.
64. Tell me about your favourite cousin
    I have a lot so I can't pick any favorites.
65. Do you have a piece of clothing that doesn’t even fit you anymore but you can’t bare to throw away?
    I got a couple
66. Have you ever been in a musical?
    Yes I've been in two. 7th grade was Anything Goes and 8th grade was Beauty and the Beast!
67. Do you have a porch?
    Kinda?? It's hard to describe.
68. How many times have you watched your favourite movie?
    I have no idea, probably like 7 or 8.
69. What do you order at mcdonalds?
    I get the plain double quarter pounder with cheese, a large fry and a medium root beer!
70. Do you get on with old people?
    I like to think I do, I don't get really any exposure to elderly people.
71. Science fiction or romance?
    Science Fiction
72. Do you take naps?
    No I haven't taken a nape since I was like 5 I think.
73. How many classes do you/did you take in high-school?
    Like 6.
74. When did it last snow where you live?
    I don't even know, it's been a while.
75. Does it ever snow where you live?
    Fuck yeah it does! Chicago sucks ass in the winter.
76. How many months until your birthday?
    Just over 11 months lol. I just celebrated my 21st birthday lol.
77. How much charge does your computer have right now?
    72% Plugged in and Charging.
78. What is your favourite Disney channel movie?
    Disney's Dinosaurs!
79. The city or the sea side?
    If you're asking where I live now, then City. If you're asking where I'd prefer to live, Sea side all the way!
80. What is your least favourite colour?
    I don't really know
81. Do you have homework to do?
    YES AND THIS IS KEEPING ME FROM DOING IT!!
82. Are you still friends with your first best friend?
    No it's been years since we spoke.
83. Do you have/are you the gay cousin?
    Not that I know of.
84. Do you own dungarees?
    The fuck is that?
85. Do you like to play sport?
    I used to run Cross Country and Track in High School
86. What was your favourite ever Christmas present?
    NASCAR RACING EXPERIANCE!! Got to drive a real Stock car around a race track!
87. How old are you?
    Just turned 21 less than a month ago.
88. What is your mum’s name?
    Marilyn
89. Do you ever use internet explorer?
    All the time. It's my primary browser
90. Have you ever had blonde hair?
   Nope!
91. Is their a play park near your house?
    Yep!
92. When did you last see the person you have a crush on?
    Like 6 years ago. I'm not really into anyone rn.
93. Who did you last talk to on the phone?
    My dad.
94. Pants or dresses?
    Well I don't wear dresses so I kinda have to go with pants lol.
95. Do you read fan fiction?
    Not really, even though that's all I write lol.
96. What is you’re favourite blog?
    Probably NASCARcasm's Twitter.
97. Do you write poetry?
    Nope.
98. Drama or comedy?
    Comedy
99. Have you ever had a hickey?
    NO I'M STILL SAD AND ALONE!!
100. tags
:iconhitagashi: IDK WHO ELSE!!!

deviantID

SuperSaiyan5100's Profile Picture
SuperSaiyan5100

Artist | Hobbyist | Literature
United States
Hello there, welcome to my little corner of the internet. Here you can find all of the crazy things that my brain comes up with. So stay for a while, make yourself at home and enjoy what I have to offer. I also have a Fanfiction account now. www.fanfiction.net/u/6732643/. All of the fanfics I post here will also go there. Also be sure to go there because it will have more information on current and upcoming projects.
Interests

Comments


Add a Comment:
 
:iconsakura-araragi:
Sakura-Araragi Featured By Owner Jan 8, 2017  Student Digital Artist
:iconkittyglompplz: Thanks so much for faving my Color Scheme Meme~! :+fav:
[CSM] Color Scheme #8 - Stocking Anarchy by Sakura-Araragi
I appreciate it :heart:
Reply
:iconsupersaiyan5100:
SuperSaiyan5100 Featured By Owner Jan 8, 2017  Hobbyist Writer
You're welcome! Ever thought of doing one of Panty to complete the pair?
Reply
:iconsakura-araragi:
Sakura-Araragi Featured By Owner Jan 8, 2017  Student Digital Artist
I thought about it. But the Challenge was to do one character per series... |D
Reply
:iconsupersaiyan5100:
SuperSaiyan5100 Featured By Owner Jan 8, 2017  Hobbyist Writer
Ah okay lol.
Reply
:iconexhaustinaustin:
ExhaustinAustin Featured By Owner Nov 29, 2016  Hobbyist Digital Artist
Thank you for taking a look at my group ^^ I'm planning on applying to DCMissionaries once finals are over and I'm on Christmas Break
Reply
:iconsupersaiyan5100:
SuperSaiyan5100 Featured By Owner Nov 30, 2016  Hobbyist Writer
Hey no problem! Glad to hear you're interested in DCM! It's always exciting to hear that more people are interested in joining!
Reply
:iconoscark9:
OscarK9 Featured By Owner Sep 4, 2016  Student Traditional Artist
Spinning Awesome Smiley H (Alphabets) A (Alphabets) P (Alphabets) P (Alphabets) Y (Alphabets) 
B (Alphabets) I (Alphabets) R (Alphabets) T (Alphabets) H (Alphabets) D (Alphabets) A (Alphabets) Y (Alphabets) 
S (Alphabets) U (Alphabets) P (Alphabets) E (Alphabets) R (Alphabets) S (Alphabets) A (Alphabets) I (Alphabets) Y (Alphabets) A (Alphabets) N Alphabets (Words) 5 ( Numbers ) 1 ( Numbers ) 0 ( Numbers ) 0 ( Numbers ) ! Exclamation mark (Symbols) Spinning Awesome Smiley birthday cake Fun cake Free Avatar - CupTardCake Minecraft cake (Pixel art) Cake for Shifteh Super Fantastic Golden Platter Cake 3D Eating Collection.6 KimRaiFan's Bday Cake happy DA B-day :3 cupcake cake Let them jump out of cake Cake cake love Birthday cake  icon Birthday cake Pixel Cake Food Emoji-03 (Mini Cake) Food Emoji-02 (Short Cake) Spideypool - Happy Birthday 1Spideypool - Happy Birthday 2 Delicious Cake (Badges) fella's Gobbler (Party) 
Reply
:iconsupersaiyan5100:
SuperSaiyan5100 Featured By Owner Sep 4, 2016  Hobbyist Writer
OH WOW! Thank you!!
Reply
:iconoscark9:
OscarK9 Featured By Owner Sep 4, 2016  Student Traditional Artist
You're welcome! :D
Reply
Add a Comment: